دست کشیدن اسطوره چلسی از رویای همیشگی‌اش

دست کشیدن اسطوره چلسی از رویای همیشگی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری اسطوره باشگاه چلسی فاش کرد که دیگر به فکر هدایت آبی های لندن نیست و از این رویا دست کشیده است. 

به گزارش فوتبالی، جان تری که اخیراً به عنوان دستیار در استون ویلا مشغول به کار بود، در این تابستان به استمفورد بریج بازگشت تا بتواند در آکادمی چلسی مربیگری کند، اما علیرغم کارهایی که انجام داد، او عضوی از تیم بزرگسالان چلسی نشد و حالا فکر می کند که دیگر نمی تواند روی نیمکت چلسی بنشیند. جان تری برای مدت طولانی، خواستار سرمربیگری در چلسی بود و حالا قید این رویا را زده است. 

به نقل از سایت گل، ملی پوش انگلیسی سابق وستهم گفت: "حالا فهمیده ام که هیچ وقت قرار نیست این رویا به حقیقت تبدیل شود. وقتی از چلسی رفتم، یک آرزو داشتم که به عنوان یک سرمربی بزرگ به این باشگاه بازگردم، اما حالا می دانم که این اتفاق نخواهد افتاد. این برای من دردناک است و همیشه به ذهنم می آید و مرا اذیت می کند."

"وقتی از استون ویلا رفتم، برای چند شغل مصاحبه کردم. یکی از آن ها برای نیوکاسل بود. اما نیمکت نیوکاسل نیز به من نرسید و من از همان ابتدا، این موضوع را می دانستم. قرار بود به لیگ دسته دوم انگلیس بروم، اما آنجا هم نرفتم چون هیچ چیزی راجع به لیگ وان نمی دانم."

4416