صحبت‌های ستاره پی‌اس‌جی راجع به بازگشت به میلان

صحبت‌های ستاره پی‌اس‌جی راجع به بازگشت به میلان

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما سنگربان ایتالیایی پاریسن ژرمن می گوید که دو بازی متوالی مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا، برایش خاص هستند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم های پاریسن ژرمن و میلان در استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم به میدان خواهند رفت. نکته جالب این بازی، تقابل جیانلوئیجی دوناروما با تیم سابقش است که بین سال های 2016 تا 2021 برای روسونری به میدان رفته. اما او در بهترین وضعیت از این باشگاه خارج نشد و حواشی زیادی ایجاد کرد و حالا هواداران میلان به شدت از دست دوناروما عصبانی هستند.

به نقل از سایت گل، دوناروما راجع به تقابل با میلان گفت: "بازی احساساتی برای من خواهد بود. پیدا کردن میلان خاص است، اما من باید احساساتم را برای خودم نگه دارم و روی بازی تمرکز کنم. من در پاریس احساس خوبی دارم و عضو خانواده بسیار بزرگی هستم. در میلان نیز همینطوری بود. من 8 سال در میلان گذراندم و به این باشگاه مدیونم. همیشه این باشگاه جایگاه ویژه ای در قلبم دارد. در پاریس همه چیز طبق برنامه پیش رفته و اتمسفر بی نظیری ایجاد کرده اند. استقبال خیلی خوبی از من به عمل آمد و تلاش می کنم تا بهترین خودم را به نمایش بگذارم."

4416