ستاره جدید چلسی تا پایان سال 2023 نمی‌تواند بازی کند

ستاره جدید چلسی تا پایان سال 2023 نمی‌تواند بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی - رومئو لاویا خرید چلسی در تابستان هنوز نتوانسته برای این باشگاه به میدان برود و حالا طبق آخرین گزارش ها، ممکن است تا ماه دسامبر از میادین به دور باشد. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تیم های چلسی و لیورپول به شدت به دنبال جذب رومئو لاویا، هافبک 19 ساله ساوتهمپتون بودند. بین لیورپول و چلسی جنگ پیشنهادی بالایی در گرفت و در نهایت، آبی های لندن توانست با رقم 58 میلیون پوند، این ستاره جوان را به خدمت بگیرند. لاویا در همان روزهای اول حضورش در کمپ تمرینی چلسی، از ناحیه مچ پا مصدوم شد و هنوز نتوانسته برای مائوریسیو پوچتینو بازی کند. پوچتینو فعلاً نمی خواهد روی لاویا ریسک کند و منتظر است تا این هافبک بلژیکی به آمادگی 100% برسد. 

به نقل از سایت گل، لاویا شانس کمی برای بازگشت به میادین فوتبال در اواخر ماه نوامبر دارد. این ستاره جوان اخیراً توانسته بدون وسیله کمکی به راحتی راه برود. همچنین پزشکان چلسی به شدت وضعیت او را زیر نظر دارند، اما همچنان لاویا از شرایط ایده آل، خیلی دور است. پوچتینو هنوز نتوانسته زمان دقیقی برای بازگشت لاویا اعلام کند، اما به نظر می رسد که این هافبک 19 ساله می تواند در ماه دسامبر برای تیم لندنی به میدان برود.

4416