پیام هالند به هواداران منچسترسیتی بعد از چشیدن اولین شکست فصل

پیام هالند به هواداران منچسترسیتی بعد از چشیدن اولین شکست فصل

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی در شبکه های مجازی راجع به باخت ناباورانه مقابل ولورهمپتون با هواداران این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اولین شکست منچسترسیتی در فصل 2023-24 لیگ برتر انگلیس رقم خورد. آن ها در ورزشگاه مولینکس مهمان ولورهمپتون بودند و در غیاب ستارگانی همچون رودری، برناردو سیلوا، کوین دی بروینه و جان استونز، نتوانستند از پس حریف خود بربیایند و با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند تا فاصله آن ها با تیم های تاتنهام و آرسنال به یک امتیاز کاهش پیدا کند و اولین شکست فصل را متحمل شوند. روبن دیاز (گل به خودی) و هوانگ هی چان برای ولورهمپتون گلزنی کردند و تک گل سیتی را خولین آلوارز از روی ضربه ایستگاهی به شکل بسیار زیبا به ثمر رساند. 

به نقل از سایت گل، ارلینگ هالند بعد از این شکست با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: "همیشه قدردان حمایت شما هستیم. از بازی دیروز یاد گرفتیم و مطمئن باشید که دفعه بعد، عملکرد بهتری خواهیم داشت."

در حالی که هالند امیدوار است همه چیز به روال عادی بازگردد، اما سیتیزن ها در هفته آینده، در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال هستند و بازیکنانی مثل کوین دی بروینه و رودری را در اختیار ندارند. 

4416