گاف جالب صفحه بارسلونا: گلزنی کریستیانو رونالدو برای بتیس!

گاف جالب صفحه بارسلونا: گلزنی کریستیانو رونالدو برای بتیس!

پایگاه خبری فوتبالی - صفحه بارسلونا در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) با اعلام نام کریستیانو رونالدو در تصویر مربوط به بازی تیم کاتالان و بتیس حسابی هواداران را متعجب کرد!

به گزارش فوتبالی، تیم ژاوی با نتیجه پنج بر صفر در خانه بتیس پیروز شد که ژائو فلیکس و ژائو کانسلو دو چهره تازه وارد کاتالان ها در این بازی گلزنی کردند.  روبرت لواندوفسکی، فران تورس و رافینیا نیز در این بازی گلزنی کردند.

در پایان بازی صفحه توییتر بارسلونا با انتشار تصویری از بازی حسابی خبرساز شد. در حقیقت آنها  تصویری را در مورد گلزنان بازی منتشر کردند. در حالی که بتیس در این بازی هیچ گلی نزده بود، نام آنسو فاتی بازیکن قرضی بارسلونا در برایتون و کریستیانو رونالدو ستاره النصر در جمع گلزنان بتیس قرار گرفته بود آن هم در حالی که هیچ کدام از آنها هرگز برای تیم آندلوسی بازی نکرده اند!

هر چند که صفحه بارسلونا خیلی سریع این پیام را پاک کرد اما کاربران شبکه های اجتماعی از آن عکس گرفتند و این اشتباه عجیب حسابی وایرال شد. فلیکس که رابطه خوبی با کریستیانو رونالدو دارد، با خوشحالی به سبک فوق ستاره پرتغالی به شدت جنجال ساز شد. در حقیقت این بازیکن 23 ساله پس از دورانی ناموفق در اتلتیکو و چلسی حالا به دنبال احیای فوتبالش است که بارسلونا می تواند مکان مناسبی برای دستیابی او به هدفش باشد.

4125