کشته شدن بازیکن تیم ملی پاناما بر اثر شلیک گلوله

کشته شدن بازیکن تیم ملی پاناما بر اثر شلیک گلوله

پایگاه خبری فوتبالی – ژیلبرتو هرناندز، مدافع تیم ملی پاناما، روز یکشنبه در اثر شلیک در شهر کولون به قتل رسید.

به گزارش فوتبالی، هرناندز 26 ساله، بازیکن تیم اتلتیکو ایندیپندنته، تا به حال دو بار برای تیم ملی پاناما به میدان رفته بود. هرناندز، دومین بازیکن تیم ملی پاناما است که در 6 سال گذشته در شهر کولون، به قتل رسیده است.

فدراسیون فوتبال پاناما بیانیه ای درباره این فاجعه منتشر کرد:" فدراسیون فوتبال پاناما، با ابراز غم و تاسف، از دست دادن ژیلبرتو هرناندز، بازیکن تیم اتلتیکو ایندیپندنته را طی یک عمل خشونت آمیز در شهر کولون که چندین مجروح را نیز به جا گذاشت، اعلام می‌کند."

همچنین رئیس فدراسیون پاناما نیز درباره این فاجعه در توییتر نوشت:" متاسفانه یک بازیکن حرفه ای فوتبال، امروز جانش را به خاطر بودن در زمان و مکان نامناسب، از دست داد. این نمونه دیگری از خشونت‌هایی است که جامعه را تهدید می‌کند و باید با آن مقابله شود."

گزارش‌های محلی حاکی از این هستند که هرناندز، در منطقه باریو نورته در شهر کولون کشته شده است و هفت نفر دیگر نیز طی این حادثه به شدت مجروح شدند.

اداره پلیس این شهر طی بیانیه ای در روز دوشنبه در اینباره اظهار داشت:" یک شهروند که مظنون به قتل یک بازیکن فوتبال در روز یکشنبه و در شهر کولون است، بازداشت شده است."

2102