عکس؛ گشت و گذار چهار ستاره جوان رئال مادرید

عکس؛ گشت و گذار چهار ستاره جوان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سالهای اخیر به خصوص در خط هافبک سعی کرده که ترکیبش را جوان سازی کند و به نظر می رسد که بازیکنان جوان این تیم رابطه بسیار خوبی با هم دارند و سعی می کنند که اوقات فراغتشان را با همدیگر سپری کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید جمعه در مقابل سلتا پیروز شد و بعد از آن، آنچلوتی روزهای شنبه و یکشنبه را به بازیکنانش استراحت داد. چهار ستاره جوان رئال مادرید یعنی رودریگو گوئس، جود بلینگام، اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا نیز از این فرصت استفاده کردند تا با هم به گشت و گذار بپردازند و تصاویرش را منتشر کردند. بلینگام که در این تابستان به رئال مادرید آمده، خیلی زود با جو رختکن جور شده است. او در توضیح این تصاویر از عبارت "دوستان" استفاده کرده تا نشان بدهد که رابطه گرمی با هم تیمی های جدیدش پیدا کرده است.

وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید که معمولا پای ثابت چنین گشت و گذارهایی است، به علت مصدومیت نتوانست در کنار چهار هم تیمی خود حضور داشته باشد. وینی دچار مصدومیت شدیدی شده که به خاطرش بین چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود. وینیسیوس در کامنت اینستاگرامی به این تصاویر واکنش نشان داد و با شکلک گریه خطاب به هم تیمی هایش نوشت:"من را جا گذاشتید!"

4125