پنج بازیکنی که بیشترین جام را در تاریخ فوتبال فتح کرده‌اند (اینفوگرافی)

پنج بازیکنی که بیشترین جام را در تاریخ فوتبال فتح کرده‌اند (اینفوگرافی)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به همراه اینتر میامی در رقابت های لیگز کاپ به قهرمانی رسید و به این ترتیب به تعداد 44 جام در دوران حرفه ای خود دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی با قهرمانی در اینتر میامی رکورد شکنی کرد. ستاره آرژانتینی اکنون 44 جام در کل دوران حرفه ای خود بالای سر برده است و به این ترتیب تبدیل به بازیکنی شده است که بیشترین تعداد جام را در تاریخ فوتبال به دست آورده است. مسی رکورد دنی آلوز را شکست. دنی آلوز در کل دوران حرفه ای خود 43 جام به دست آورده بود.

پس از دنی آلوز، آندرس اینیستا قرار می گیرد. اینیستا در دوران حرفه ای خود موفق شده است 39 جام به دست بیاورد. مکسول هم در رده چهارم قرار دارد که 37 جام بالای سر برده است. جرارد پیکه هم نفر پنجم است که در کل دوران حرفه ای خود 37 جام به دست آورده بود.

لیونل مسی این چهل و چهار جام را به همراه بارسلونا، پی اس جی، اینتر میامی و تیم ملی آرژانتین به دست آورده است و به نظر می رسد که هنوز هم بتواند به تعداد جام های خود اضافه کند و رکوردش را در این زمینه تبدیل به یک رکورد دست نیافتنی بکند. باید دید که چه زمانی یک بازیکن می تواند به این رکورد ها نزدیک شود.

1470