ولخرجی‌های چلسی چه زمانی تمام می‌شوند؟

ولخرجی‌های چلسی چه زمانی تمام می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی توانسته بند فسخ مایکل اولیسه، ستاره جوان کریستال پالاس را نیز فعال کند و حالا همه چیز به نظر این پدیده فرانسوی بستگی دارد. 

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو و تاد بولی برای مدت زمان زیادی است که بازی مایکل اولیسه را تحسین می کنند و می خواستند این جوان فرانسوی 20 ساله را از کریستال پالاس به خدمت بگیرند. به نظر می رسد که مصدومیت سنگین کریستوفر انکونکو باعث شد تا تاد بولی برای رفع نیازهای تهاجمی تیمش دوباره دست به جیب شود. 

به نقل از سایت گل، سایت ایونینگ استاندارد روز گذشته مدعی شد که چلسی می تواند با 45 میلیون پوند، اولیسه را به خدمت بگیرد، اما تاد بولی تصمیم گرفت تنها بند فسخ این پدیده فرانسوی را بپردازد که مبلغ آن 35 میلیون پوند است. 

چلسی شب گذشته نیز از گران ترین انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس رونمایی کرد و بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان، توانست مویزس کایسدو، هافبک اکوادوری برایتون را با مبلغ 115 میلیون پوند به خدمت بگیرد و حالا به دنبال جذب یک هافبک دیگر نیز می باشد. پوچتینو می خواهد رومئو لاویا، ستاره جوان ساوتهمپتون را که برای مدت طولانی مورد علاقه یورگن کلوپ بود را به خدمت بگیرد و تیمی قدرتمند روانه میدان کند. 

4416