پیشنهاد سورپرایز کننده چلسی به ستاره مدنظر لیورپول

پیشنهاد سورپرایز کننده چلسی به ستاره مدنظر لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی حالا به رقابت برای رومئو لاویا ستاره جوان ساوتهمپتون پیوسته و آماده است که لیورپول را در این راه شکست دهد. 

به گزارش فوتبالی، رومئو لاویا علیرغم سقوط به چمپیونشیپ با ساوتهمپتون، یکی از استعدادهای خاص فصل قبل به شمار می رود و نظر باشگاه های بزرگ همچون لیورپول، آرسنال و حالا چلسی را به خود جلب کرده است. آرسنال بعد از اینکه در فروش توماس پارتی ناموفق بود، دیگر به سراغ لاویا نرفت و لیورپول چند پیشنهاد به ساوتهمپتون فرستاد، اما تمام پیشنهادات رد شدند، چون با رقم درخواستی این باشگاه فاصله داشتند. 

به نقل از سایت گل، ساوتهمپتون برای فروش لاویا، حداقل 50 میلیون پوند می خواهد و آبی های لندن پیشنهاد 48 میلیون پوندی ارسال کردند. آخرین پیشنهاد قرمزهای بندر مرسی ساید به قدیس ها، 45 میلیون پوند ارزش داشت که روز دوشنبه رد شد. کلوپ 2 هافبک دفاعی باتجربه خود را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست داده و معتقدند که با توجه به تجربه کم لاویا، او ارزش 50 میلیون پوند را ندارد. 

چلسی نیز مدت هاست که می خواهد مویزس کایسیدو را به ترکیب خود اضافه کند، اما باشگاه غرب لندنی نمی خواهد برای این هافبک اکوادوری، 100 میلیون پوند هزینه کند.

4416