اتفاق عجیب در باشگاه برزیلی: مشت بدنساز به صورت مهاجم فلامینگو

اتفاق عجیب در باشگاه برزیلی: مشت بدنساز به صورت مهاجم فلامینگو

پایگاه خبری فوتبالی - در باشگاه فلامینگو اتفاق عجیبی رخ داد. در حقیقت این تیم با نتیجه دو بر یک در مقابل اتلتیکو مینیرو پیروز شد که در پایان بازی، پدرو مهاجم فلامینگو با خشونت و ضربه مشت از جانب پابلو فرناندز، بدنساز تیمش مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، بدنساز آرژانتینی فلامینگو از سال 2020 با سمپائولی در این تیم کار می کند. پدرو که در این بازی نیمکت نشین بود، به جای آن که با نظر بدنساز خودش را گرم کند، روی نیمکت نشست. بدنساز فلامینگو حس می کرد که او به هم تیمی هایش و کادر فنی بی احترامی کرده است و به همین خاطر با ضربه مشت به صورت او، به این بازیکن حمله ور شد.

فرناندز بدنساز فلامینگو بعد از این اتفاق به کلانتری منتقل شد و حاضر نشد تا با پدرو در یک خودرو بنشیند. از طرفی پدرو نیز از بدنساز تیمش شکایت کرد. این مهاجم در صفحه توییترش در این باره توضیح داد:" به شکلی بزدلانه، بی دلیل و غیرقابل توضیح، مورد خشونت قرار گرفتم، توسط پابلو هرناندز، عضو کادر فنی سمپائولی به صورتم ضربه زده شد."

از طرفی بازیکنان فلامینگو از هم تیمی خود دفاع کردند و و به مدیران باشگاه اعلام کرده اند که تا زمانی که بدنساز اخراج نشود، به تمرینات برنمی گردند. تیم برزیلی پنج روز دیگر باید در یک هشتم نهایی جام لیبرتادورس به مصاف تیم المپیای پاراگوئه برود.

4125