عکس؛ وقتی رونالدو و دی ماریا هم‌تیمی بودند

عکس؛ وقتی رونالدو و دی ماریا هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه النصر عربستان و بنفیکای پرتغال به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بنفیکا موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و تیم عربستانی در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت.

به گزارش فوتبالی، گل اول بنفیکا را در این بازی آنخل دی ماریا به ثمر رساند. دی ماریا که در این تابستان به تازگی به بنفیکا پیوسته است، به نظر می رسد که در ترکیب این تیم جا افتاده است. آنخل دی ماریا در سال 2010 بود که بنفیکا را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و اکنون پس از 13 سال و رفتن به تیم های مختلف دوباره به بنفیکا برگشته است.

شب گذشته کریستیانو رونالدو و آنخل دی ماریا با هم روبرو شدند. رونالدو بازیکن النصر است و آنخل دی ماریا بازیکن بنفیکا است. رونالدو و دی ماریا در رئال مادرید خاطرات خوبی در کنار هم دارند. در حقیقت دی ماریا از سال 2010 تا 2014 در رئال مادرید بوده است و رونالدو هم از سال 2009 تا 2018 در جمع مادریدی ها توپ زده است. آن ها 4 سال در کنار هم در رئال مادرید بوده اند.

درخشان ترین فصل دی ماریا و رونالدو در کنار هم، فصل 2013/14 بود جایی که رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری شد.

1471