عکس؛ لحظه‌ای که رونالدو و دی ماریا یکدیگر را در آغوش کشیدند

عکس؛ لحظه‌ای که رونالدو و دی ماریا یکدیگر را در آغوش کشیدند

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان در بازی دوستانه خود مقابل بنفیکا با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و شاگردان لوییس کاسترو در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب این بازی، رویارویی کریستیانو رونالدو و آنخل دی ماریا بود. رونالدو در حال حاضر در النصر توپ می زد و آنخل دی ماریا هم بازیکن بنفیکا است. در حقیقت آنخل دی ماریا پس از به پایان رسیدن قراردادش با یوونتوس به عنوان یک بازیکن آزاد راهی بنفیکا شد و قرار است در فصل جدید در این تیم حضور داشته باشد.

رونالدو و دی ماریا در ابتدای بازی با هم خوش و بش کردند و یکدیگر را در آغوش کشیدند. کریستیانو رونالدو و آنخل دی ماریا به مدت چهار فصل در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند. دی ماریا در تابستان 2010 بود که از بنفیکا راهی رئال مادرید شد. دی ماریا تا سال 2014 در رئال مادرید حضور داشت و پس از آن راهی منچستر یونایتد شد.

البته آنخل دی ماریا در تیم ملی آرژانتین کنار لیونل مسی هم بازی کرده است و کمک زیادی کرده است تا مسی قهرمان کوپا آمه ریکا و جام جهانی شود. دی ماریا در کنار کریستیانو رونالدو قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 2013/14 تجربه کرد.

1470