بستری شدن مربی تیم ملی در مجارستان/ کوچ حریف یزدانی توسط مربی کشتی فرنگی!

بستری شدن مربی تیم ملی در مجارستان/ کوچ حریف یزدانی توسط مربی کشتی فرنگی!

پایگاه خبری فوتبالی- برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در ۲ وزن ۵۷ و ۷۰ کیلوگرم در حاشیه رقابت‌های رنکینگ مجارستان با اتفاقات قابل توجهی همراه بود.

به گزارش فوتبالی، پس از ناکامی ۴ کشتی‌گیر اعزامی ایران در اوزان ۵۷ و ۷۰ کیلوگرم ایران در کسب مدال مسابقات رنکینگ مجارستان، طبق چرخه تعریف شده انتخابی تیم ملی، کادر فنی حکم به برگزاری رقابت انتخابی این اوزان برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد داد.

بر همین اساس میلاد والی زاده و احمد جوان در ۵۷ و محمد بخشی و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم در مبارزه انتخابی در بوداپست مجارستان به مصاف هم رفتند که در پایان والی‌زاده و یزدانی با برتری مقابل رقبایشان صاحب دوبنده تیم ملی شدند.

اما طبق هماهنگی‌های انجام شده پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برای اینکه هیچ شائبه‌ای در حمایت از کشتی گیر خاصی بوجود نیاید، او در جایگاه کوچ هیچ کدام ازاین کشتی‌گیران در انتخابی رو در رو ننشست و قرار بود مصطفی میرعمادیان هدایت جوان، بخشی و سوادکوهی را بر عهده داشته باشد و فرشید قبادیان نیز به عنوان مربی والی‌زاده، یزدانی و نخودی را هدایت کند که با توجه به اینکه نخودی با کسب مدال و پیروزی مقابل برنده سوادکوهی به عنوان ملی‌پوش وزن ۷۹ کیلوگرم معرفی شده بود، رقابت انتخابی میان نخودی و سوادکوهی برگزار نشد.

اما با توجه به راهیابی احمد جوان به دیدار رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم، مصطفی میرعمادیان پیش از مبارزه جوان و والی‌زاده به دلیل فشار مسابقات جوان مخصوصا در دیدار رده‌بندی که با شکست او همراه شد، دچار مشکل قلبی و تنفسی می‌شود و پزشکان پس از معاینه او اعلام می‌کنند باید سریعتر راهی بیمارستان شود اما او حاضر به انجام این کار نمی‌شود و تاکید می‌کند که باید هدایت جوان را در دیدار انتخابی برعهده داشته باشد. به این ترتیب میرعمادیان پس از پایان مبارزه انتخابی میان جوان و والی‌زاده بلافاصله با آمبولانس راهی بیمارستان می‌شود و یک شبانه‌روز را در بیمارستانی در بوداپست تحت درمان قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر با توجه به غیبت میرعمادیان در مبارزه انتخابی بخشی و امیرمحمد یزدانی، از آنجا که درستکار نمی‌خواست در جایگاه کوچ بنشیند، کادر فنی از مجید رمضانی مربی تیم ملی کشتی فرنگی که شاگردان خود را مهیای حضور در این رقابت ها می‌کرد، درخواست می‌کند در جایگاه کوچ محمد بخشی بنشیند که او نیز اقدام به انجام این کار می‌کند. در نهایت یزدانی با برتری ۶ بر صفر در این مبارزه علی‌رغم نمایش ضعیف و دور از انتظار در این رقابت‌ها، صاحب دوبنده تیم ملی می‌شود.

2636