2 طلا و 2 برنز در انتظار فرنگی کاران ایران در مسابقات رنکینگ دار مجارستان

2 طلا و 2 برنز در انتظار فرنگی کاران ایران در مسابقات رنکینگ دار مجارستان

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوشان کشتی فرنگی ایران در روز دوم مسابقات رنکینگ دار مجارستان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش فوتبالی، در پایان مسابقات مقدماتی دانیال سهرابی در وزن 72 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.

نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن 72 کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه 6 بر صفر اوتار ابولادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر 1 روبرت فریتش از مجارستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سهرابی در این مرحله با نتیجه 8 بر 6 مقابل لونت لوای از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف یولوی غنی زاده از آذربایجان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مغلوب کمال بی از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل اولدریش وارگا از چک با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مقابل ساچینو داویتا از گرجستان به برتری رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. ناقوسی در این دیدار با زولتان لوای از مجارستان مبارزه می کند.

در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه با نتیجه 5 بر 3 مارکوس رانگینگر از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب جوزف راو از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 کولتون شولتز از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل یاکوبی کاجایا از گرجستان با نتیجه 9 بر 5 به برتری دست یافت. یوسفی در دور سوم با توجه به مصدومیت صباح شریعتی از آذربایجان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امیر قاسمی منجزی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 1 بر 1 داریوز ویتک از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با توجه به مصدومیت رضا کایالپ از ترکیه پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. منجزی در این مرحله با نتیجه 2 بر 2 مقابل یوسفی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با بکا کاندلاکی از آذربایجان مبارزه می کند. یوسفی نیز در دیدار رده بندی به مصاف داریوز ویتک از مجارستان می رود.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق امشب برگزار می شود.

2636