رونمایی از مهاجم مدنظر پرسپولیس/ مهاجم سابق اینتر و سیتی در راه ایران؟

رونمایی از مهاجم مدنظر پرسپولیس/ مهاجم سابق اینتر و سیتی در راه ایران؟

پایگاه خبری فوتبالی- از مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرمزها هیچ برنامه‌ای برای همکاری با لئاندرو پریرا در فصل آینده نداشتند و از طرف دیگر عیسی آل کثیر هم در انتقالی جنجالی، راهی سپاهان شد، یکی از اولویت‌های یحیی گل‌محمدی، تقویت تیمش در فاز هجومی است.

در حالی که طی روزهای گذشته نام‌های مختلفی به پرسپولیس لینک شده بودند، حالا از یک مهاجم سرشناس به عنوان بازیکن مدنظر قرمزها نام برده شده است. بازیکنی که طبق ادعای سایت xtratime، باشگاه پرسپولیس، برای جذب او، نامه هم زده و این سایت، نامه مربوطه را منتشر کرده است.

این مهاجم سرشناس کسی نیست جز استفان یووتیچ مهاجم 33 ساله‌ای که رزومه فوق‌العاده قابل توجهی دارد. از بازی در فیورنتینا گرفته تا حضور در اینتر، منچسترسیتی، سویا، موناکو و هرتابرلین.

این مهاجم مونته‌نگرویی، در تمام لیگهای معتبر اروپایی بازی کرده و بعد از جدایی از هرتابرلین، بازیکن آزاد محسوب می‌شود و حالا باید دید بلیط تهران برای او رزرو خواهد شد یا نه.

آنطور که سایت xtratime مدعی شده، در صورتی که پرسپولیس بتواند به لحاظ مالی، یووتیچ را راضی کند، بعید نیست که او برای اولین بار، حضور در فوتبال آسیا را تجربه کند.

1984