کشتی آزاد جام پولیاک مجارستان؛ محمدنژاد جوان راهی دیدار رده‌بندی شد

کشتی آزاد جام پولیاک مجارستان؛ محمدنژاد جوان راهی دیدار رده‌بندی شد

پایگاه خبری فوتبالی- احمد محمدنژاد جوان، آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در رقابت‌های بین‌المللی مجارستان به دیدار رده‌بندی راه یافت.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از ظهر امروز (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات ۷ وزن کشتی آزاد، در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.


نتایج کشتی‌گیران ایران تاکنون به شرح زیر است:
در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک، زانابازار زاندانبود دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر موخامد بالگابای از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. جوان در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب وان هو زو از چین شد و به دیدار رده‌بندی رفت. میلاد والی‌زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۵ و ضربه فنی هورست لهر دارنده مدال برنز جهان از آلمان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل زان ری ریچاردز از آمریکا با نتیجه ۱۷ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، والی‌زاده از دور رقابت‌ها کنار رفت.


در وزن ۹۲ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی‌گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امیرعلی آذرپیرا در گروه اول در دور اول با نتیجه ۵ بر ۳ زاهید والنسیا از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر میرانی مایسورادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر دنیس شالیوک از اوکراین را شکست داد و بعنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


بر اساس برنامه اعلام شده مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد امروز پنجشنبه، رقابت اوزان ۶۱، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم فردا جمعه برگزار می‌شود.


گفتنی است این مسابقات بعنوان مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی در اوزان ۵۷، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم محسوب می‌شود.

۲۶۳۶