نوه 22 ساله اسطوره بایرن مونیخ به علت بیماری، فوتبال را کنار گذاشت

نوه 22 ساله اسطوره بایرن مونیخ به علت بیماری، فوتبال را کنار گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا بکن بائر نوه اسطوره فوتبال آلمان و مدیر سابق بایرن مونیخ (فرانس بکن بائر) مجبور شد که در سن 22 سالگی فوتبال را کنار بگذارد چرا که دچار یک بیماری مربوط به قلب و عروق شده بود. او از ماه نوامبر با بیماری دست و پنجه نرم می کرد و در نهایت مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، لوکا که در تیم "واگر بورگاسن" در لیگ محلی آلمان بازی می کرد، تجربه بازی در تیم MTV مونیخ را هم در کارنامه اش دارد. او به علت عوارض شدید بیماری خود مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد چرا که از پنجم نوامبر تا کنون به علت بیماری، بازی نکرده بود. 

نوه بکن بائر در مورد بیماری خود گفته است:" حتی حالا و 9 ماه بعد از بیماری، فقط می توانم کمی ورزش کنم. زمان خیلی زیادی طول می کشد تا به سطح قبلی خود برگردم و به همین خاطر تصمیم گرفتم که زندگی ام را از نو آغاز کنم."

لوکا می گوید که تصمیم گرفته که قید فوتبال را بزند و به سراغ تحصیل برود. او در ابتدا به نظر می رسید که دوران فوتبال امیدبخشی داشته باشد چرا که در ابتدا در تیم جوانان بایرن مونیخ بازی کرد و بعد از ان به هانوفر 6 و شالکه 04 در بوندسلیگای جوانان ملحق شد. او در سال 2018 در تیم رزروهای هانوفر بازی کرد اما هرگز فراتر از لیگ محلی نرفت. 

4125