وقتی کاستاریکا، انگلیس و ایتالیا را از جام جهانی حذف کرد

وقتی کاستاریکا، انگلیس و ایتالیا را از جام جهانی حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از تیم های شگفتی ساز در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، تیم ملی کاستاریکا بود که عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد از گروه خود صعود کند و این در حالی بود که کاستاریکا در گروه مرگ رقابت ها قرار گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، در گروه چهارم رقابت ها، تیم ملی کاستاریکا با تیم ملی انگلیس، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی اروگوئه هم‌گروه شده بود. کمتر کسی شانسی برای تیم ملی کاستاریکا قائل بود و همه فکر می کردند که رقابت اصلی برای صعود میان انگلیس، ایتالیا و اروگوئه است و کاستاریکایی ها شانسی برای صعود ندارند.

اما اوضاع به شکل دیگری پیش رفت و تیم ملی کاستاریکا توانست در آن دوره از رقابت ها در مرحله گروهی در رده اول قرار بگیرد و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شود. کاستاریکا در آن رقابت ها تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت و آن جا در ضربات پنالتی مقابل تیم ملی هلند شکست خورد.

در دور گروهی، کاستاریکا موفق شد اروگوئه و ایتالیا را شکست دهد و مقابل انگلیس به تساوی بدون گل رسید. برایان روییز، جوئل کمپل و کیلور ناواس سه ستاره ای بودند که در آن زمان در تیم ملی کاستاریکا درخشش ویژه ای داشتند.

1471