رسمی؛ مهاجم اینتر به فنرباغچه پیوست

رسمی؛ مهاجم اینتر به فنرباغچه پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - وبسایت فنرباغچه در بیانیه ای اعلام کرد که ادین ژکو مهاجم بوسنیایی که تا کنون در اینتر توپ می زد، به تیم ترکیه ای ملحق می شود.

به گزارش فوتبالی، ژکو امروز به استانبول سفر می کند تا تست پزشکی فنرباغچه را پشت سر بگذارد و قراردادش را با تیم ترکیه ای به امضا برساند. ژکو قراردادی دو ساله را به امضا خواهد رساند. مهاجم سابق اینتر در هر فصل حضورش در تیم ترکیه ای 4.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد و پنج میلیون یورو نیز به عنوان پاداش انتقال دریافت می کند چرا که به صورت رایگان از تیم ایتالیایی خارج می شود. 

ادین ژکو در فصل گذشته 52 بازی در اینتر داشت که توانست 14 گل و پنج پاس گل داشته باشد. این مهاجم 35 ساله در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول مقابل منچسترسیتی نیز فیکس شد. فنرباغچه پیش از این خرید رایان کنت را با قراردادی چهار ساله نهایی کرده بود.

ژکو بدین ترتیب یکی از آخرین چالش ها پیش از اتمام دوران فوتبالش را در لیگ ترکیه خواهد داشت و می تواند به ستاره تیم فنرباغچه تبدیل شود. تیم ترکیه ای پس از فتح جام حذفی، انگیزه بالایی برای فصل جدید دارد و مثل همیشه رقابت داغی در انتظار این تیم و گالاتاسرای در پیش خواهد بود چرا که آنها با حضور ستارگانی نظیر ژکو به دنبال قهرمانی لیگ هستند.

4125