حضور مهاجم اینتر در اولین نسل منچسترسیتی که در چمپیونزلیگ بازی کرد

حضور مهاجم اینتر در اولین نسل منچسترسیتی که در چمپیونزلیگ بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی و اینتر امشب در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در بازی فینال چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از ویژه ترین بازیکنانی که در این دیدار حضور دارد، ادین ژکو است. ژکو قبلا بازیکن منچستر سیتی بوده است. در واقع ادین ژکو عضوی از همان نسل منچستر سیتی است که برای اولین بار در تاریخ باشگاه منچستر سیتی پا به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گذاشتند.

منچستر سیتی برای اولین بار در فصل 2011/12 پا به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گذاشت. در آن زمان روبرتو مانچینی سرمربی منچستر سیتی بود. منچستر سیتی در مرحله گروهی با بایرن مونیخ، ناپولی و ویارئال همگروه شد و در نهایت در همان دور گروهی از رقابت ها حذف شد چرا که در رده سوم قرار گرفت.

اکنون ادین ژکو در اینتر توپ می زند و مقابل تیم اسبق خود بازی خواهد کرد و باید دید که می تواند مانع قهرمانی منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار شود یا این که سیتیزن ها بالاخره به رویای دیرینه خود می رسند و این جام را بالای سر می برند.

1471