ادین ژکو و بازی کردن برای هر سه فینالیست اروپا

ادین ژکو و بازی کردن برای هر سه فینالیست اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - با به پایان رسیدن مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین رقابت های لیگ اروپا، فینالیست های این فصل از رقابت های اروپایی مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی و اینتر به مصاف هم خواهند رفت. ادین ژکو در حال حاضر بازیکن اینتر است. ژکو از سال 2021 در جمع نراتزوری ها حضور دارد. از سوی دیگر ادین ژکو سابقه بازی در منچستر سیتی را هم در کارنامه خود دارد. ژکو بین سال های 2011 تا 2016 در اختیار باشگاه منچستر سیتی بوده است. اکنون ژکو به عنوان ستاره اینتر امید زیادی دارد که بتواند مقابل تیم سابق خودش یعنی منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شود.

از سوی دیگر در رقابت های لیگ اروپا، آ اس رم و سویا به فینال رسیده اند. ادین ژکو سابقه بازی در تیم آ اس رم را هم در کارنامه خود دارد. در حقیقت ادین ژکو بین سال های 2015 تا 2021 در آ اس رم حضور داشته است. ژکو در فصل 2015/16 بازیکن منچستر سیتی بود اما به طور قرضی راهی رم شد و پس از آن قراردادی دائمی با رم امضا کرد.

ادین ژکو بازیکنی است که در هر سه تیم فینالیست اروپایی این فصل توپ زده است و اکنون شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه اینتر را دارد.

1470