فصل ناموفق السد قطر

فصل ناموفق السد قطر

پایگاه خبری فوتبالی- فصل فوتبال باشگاهی در قطر در حالی به پایان رسید که تیم السد به عنوان مدافع مقام قهرمانی، نتوانست به قهرمانی مجدد لیگ ستارگان برسد.

به گزارش فوتبالی، تیم السد که همیشه مدعی شماره یک قهرمانی درفوتبال قطر بوده است، در فصل اخیر لیگ ستارگان با ۴۴ امتیاز پایین تر از الدحیل و العربی به مقام سوم رسید. این تیم در بازی نهایی جام امیر قطر هم ۳ بر صفر مغلوب العربی شد و فصل را بدون جام پشت سرگذاشت.

واقعیت این است که  شروع نه چندان خوب در مسابقات لیگ، دلیل اصلی ناکامی السد نبود بلکه از زمانی که بازیکنان ملی پوش برای حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی قطر قبل از جام جهانی از این تیم جدا شدند، شرایط سفید و مشکی پوشان بدتر شد.

السد در ۷ بازی شروع فصل از ۲۱ امتیاز ممکن تنها ۱۴ امتیاز را کسب کرد و از همان ابتدا از سایر مدعیان عقب افتاد. اما با اینحال بعد از جام جهانی شرایط السد بهتر شد و این تیم به جز بازی هفته آخر برابر العربی، در سایر مسابقات نتایج خوبی را کسب کرد. البته باخت ۲ بر بک برابر الاهلی به طور کامل امکان قهرمان شدن در لیگ را ازبین برد.

در بازی نهایی جام امیر قطر هم سفید و مشکی پوشان نتوانستند به انسجام لازم برسند و با ارائه نمایش ضعیف و سردرگم با ۳گل شکست خوردند تا العربی اولین بار از سال ۱۹۹۳ قهرمان این جام  شود.

باید دید بعد از این فصل ناموفق، برنامه های باشگاه السد برای فصل بعد چیست و چگونه آماده رقابت با تیم های مدعی دیگر به ویژه الدحیل خواهد شد. 

    ۱۹۷۹