اولین خرید مدیر ورزشی جدید لیورپول مشخص شد

اولین خرید مدیر ورزشی جدید لیورپول مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگ اشمتکه مدیر ورزشی آینده لیورپول اولین خریدش برای سرخ ها را مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داده است که لیورپول در آستانه استخدام اشمتکه به عنوان مدیر ورزشی جدید خود است. جولیان وارد مدیر ورزشی سابق لیورپول در ماه نوامبر و تنها چند ماه پس از شروع کار به عنوان جانشین مایکل ادواردز از لیورپول جدا شد و حالا قرار است که اشمتکه که زمانی به عنوان دروازه بان بازی می کرده و پنج سال مدیر ورزشی ولفسبورگ بوده، در تیم سرخپوش مشغول به کار شود.

رومانو اعلام کرده است که یورگ اشمتکه به عنوان مدیر ورزشی جدید لیورپول مشغول به کار خواهد شد که به زودی این خبر اعلام می شود. در حقیقت مدیر ورزشی سابق ولفسبورگ قرار است که به همراه یورگن کلوپ روی سیاست نقل و انتقالاتی تیم جدیدش در آنفیلد کار کند.

لیورپول پس از فصلی ضعیف تابستان شلوغی را پیش روی خود خواهد داشت و حالا گفته می شود که اولین خرید اشمتکه یک دروازه بان خواهد بود. در حقیقت بیلد گزارش داده است که رون روبرت زیلر دروازه بان باتجربه در صدر لیست گزینه های لیورپول قرار گرفته است.

لیورپول در تلاش است تا ذخیره ای برای آلیسون بکر پیدا کند چرا که آدریان و کایومین کلهر دو دروازه بان لیورپول آینده نامشخصی دارند. زیلر تجربه کار با اشمتکه در هانوفر را دارد و گفته می شود که از نظر مالی با لیورپول به توافق رسیده است. 

این دروازه بان 34 ساله از شرایطش در هانوفر راضی نیست و به جدایی فکر می کند. زیلر تجربه قهرمانی جام جهانی 2014 با تیم ملی آلمان را هم دارد.

4125