سلفی کاپیتان سابق رئال مادرید پس از گلزنی و قهرمانی در برزیل

سلفی کاپیتان سابق رئال مادرید پس از گلزنی و قهرمانی در برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو کاپیتان سابق رئال مادرید به نظر می رسد که در بازگشت به تیم سابقش فلومیننزه توانسته دوباره به بهترین روزهای فوتبالش برگردد.

به گزارش فوتبالی، مارسلو پس از پانزده سال از رئال مادرید جدا شد و در تابستان گذشته راهی لیگ یونان شد. تجربه این بازیکن در المپیاکوس ناموفق بود و به همین خاطر پس از چهار ماه از تیم یونانی جدا شد و به تیم دوران کودکی خود فلومیننزه برگشت.

به نظر می رسد که تصمیم مارسلو هوشمندانه بوده چرا که با حمایت هواداران در سن 34 سالگی دوباره به سطح بهترین روزهای فوتبالش برگشته است. مارسلو در بازی فلامینگو و فلومیننزه روی یک حرکت انفرادی از جناح راست و یک ضربه تماشایی توانست دروازه حریف را باز کند که یکی از زیباترین گلهای فوتبالش را به ثبت رساند تا نشان بدهد که همچنان دود از کنده بلند می شود.

فلومیننزه با غلبه بر فلامینگو توانست فاتح مسابقات کاریوکا شود. این مسابقات که از سال 1906 تا کنون هر سال برگزار می شود، به نوعی مسابقه ای برای مشخص شدن بهترین تیم منطقه سائوپائولو است که امسال فلومیننزه توانست فاتح بازیها شود. تیم مارسلو که در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر باخته بود، با پیروزی چهار بر یک در بازی برگشت توانست جام را بالای سر ببرد تا مارسلو یک جام دیگر هم به کارنامه شگفت انگیز دوران فوتبالش اضافه کند.

4125