رونالدو بیشترین گل ملی خود را به کدام تیم‌ها زده است؟(عکس)

رونالدو بیشترین گل ملی خود را به کدام تیم‌ها زده است؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - این فیفادی هم برای تیم ملی پرتغال به پایان رسید و کریستیانو رونالدو در دو بازی مقابل تیم ملی لیختن اشتاین و تیم ملی لوکزامبورگ عملکرد خوبی داشت و موفق شد 4 گل در مجموع به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در هر دو بازی پرتغال در این فیفادی دبل کرد و به این ترتیب چهار گل ملی به مجموع گل های ملی خود افزود. رونالدو همچنین در این فیفادی با زدن دو گل به تیم ملی لوکزامبورگ، یک رکورد ویژه برای خودش ثبت کرد و آن هم این بود که برای اولین بار به یک تیم ملی توانست در مجموع بیش از 9 گل بزند. رونالدو در مجموع به لوکزامبورگ 11 گل زده است و اولین تیمی است که در عرصه ملی، رونالدو تعداد گل های خود را مقابل آن دو رقمی می کند. اما کریستیانو رونالدو بیشترین گل خود را به کدام تیم های ملی زده است؟

پس از لوکزامبورگ که 11 گل از رونالدو دریافت کرده است، لیتوانی و سوئد قرار می گیرند که هر کدام 7 گل از ستاره پرتغالی خورده اند. آندورا و مجارستان 6 گل از رونالدو دریافت کرده اند. ارمنستان، لتونی و سوییس هر کدام 5 گل از رونالدو خورده اند و استونی هم 4 گل از کریستیانو رونالدو دریافت کرده است.

1470