عکس؛ تکل خشنی که زانوی مسی را خونی کرد

عکس؛ تکل خشنی که زانوی مسی را خونی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی پاناما تا آستانه یک مصدومیت شدید پیش رفت.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز (جمعه) از ساعت 3، تیم ملی آرژانتین و تیم ملی پاناما در ورزشگاه مونومنتال آرژانتین به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشد.

لیونل مسی گل دوم آرژانتینی ها را در این بازی از روی یک ضربه ایستگاهی و به شکلی دیدنی به ثمر رساند و نشان داد که همچنان یک کاشته‌زن قهار است.

اما لیونل مسی در این بازی تا آستانه یک مصدومیت نسبتا شدید پیش رفت. در دقیقه 16 این بازی بود که دو بازیکن پاناما، از دو جهت مختلف روی پای لیونل مسی تکل زدند و یکی از این تکل ها به حدی خشن بود که به زانوی لیونل مسی برخورد کرد. مسی هنگامی که بلند شد، مشخص شد که زانویش خونی شده است و در واقع او دو تکل خشن را تحمل کرده است.

با توجه به ناحیه ای که زخمی و خونی شده است، می توان فهمید که مسی تا آستانه پاره کردن رباط پیش رفته است و ممکن بود دچار مصدومیتی شود که مدت زیادی او را از میادین به دور نگه دارد.

1471