جانشین لواندوفسکی در بایرن مونیخ ماندنی شد

جانشین لواندوفسکی در بایرن مونیخ ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - پانزده گل و چهار پاس گل باعث شد تا مدیران بایرن مونیخ مجاب شوند تا قرارداد جدی را به اریک ماکسیم چوپو موتینگ پیشنهاد بدهند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم که در زمان حضور لواندوفسکی در بایرن مونیخ نیمکت نشین بود، با جدایی مهاجم لهستانی توانسته عملکرد فوق العاده ای را ارائه بدهد و ارزشهای خود را ثابت کرده است. در حقیقت اسکای گزارش داده است که بایرن تصمیم گرفته که قرارداد مهاجم کامرونی را برای یک سال دیگر یعنی تا 2024 تمدید کند.

اسکای  گزارش داده است که قهرمان بوندسلیگا حاضر شده تا دستمزد چوپوموتینگ را دو برابر کند و این بازیکن با احتساب پاداش ها در فصل آینده سالی ده میلیون یورو دستمزد می گیرد در حالی که دستمزد کنونی او پنج میلیون یورو بود. این بازیکن در رختکن نیز محبوبیت زیادی دارد و عنصر ورزشی مهمی در ترکیب باواریایی ها برای فصل آینده به شمار می رود.

بایرن مونیخ به بازیکنان بالای 30 سال قرارداد حداکثر یک ساله را پیشنهاد می دهد و سیاست آنها در مورد چوپو موتینگ نیز تغییری نکرد. البته تمدید قرارداد مهاجم کامرونی به این معنی نیست که بایرن قید هری کین را زده و شاید به سراغ مهاجم تاتنهام بروند چرا که با وکلای مهاجم انگلیسی نیز در تماس هستند.

4125