سریع‌ترین بازیکنان جام جهانی؛ خبری از امباپه نیست

سریع‌ترین بازیکنان جام جهانی؛ خبری از امباپه نیست

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی اس جی  می تواند عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را کسب کند هر چند که پیش از آن باید تلاش کند تا قهرمانی را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، فرانسه روز چهارشنبه بازی حساسی مقابل مراکش خواهد داشت که در صورت پیروزی در روز یکشنبه به مصاف برنده بازی آرژانتین و کرواسی می روند. امباپه می تواند سومین قهرمانی تاریخ فوتبال فرانسه را به مردم کشورش هدیه بدهد هر چند که کار آسانی پیش رویش نیست. کیلیان در حال حاضر با پنج گل بهترین گلزن جام جهانی است که  البته با وجود این که امباپه به سرعتش شناخته می شود، در جمع سریع ترین بازیکنان جام جهانی نیست.

امباپه در این فصل در لیگ فرانسه تجربه رسیدن به سرعت 36 کیلومتر بر ساعت (22.4 مایل بر ساعت) را دارد و سریع ترین بازیکن در بخش اول فصل بوده است اما سکمال الدین سلمانا بازیکن رن و تیم ملی غنا سریع ترین بازیکن جام جهانی بوده  که در یکی از استارت هایش به سرعت 35.7 کیلومتر بر ساعت (22.1 مایل بر ساعت) رسیده است.

نیکو ویلیامز از تیم ملی اسپانیا با سرعت 22.12 مایل بر ساعت، دیوید رائوم از آلمان با سرعت 22 مایل بر ساعت، آنتوان رابینسون از آمریکا و دنیل جیمز از ولز با سرعت 21.99 مایل بر ساعت، اشرف حکیمی از مراکش و اسماعیلا سار از سنگال با سرعت 21.93 مایل بر ساعت و امباپه از فرانسه، نمانیا رادونیچ از صربستان و تاجون بوچانان از کانادا با سرعت 21.87 مایل بر ساعت در رده های بعدی هستند.

4125