رسمی؛ ستاره پاریسن ژرمن قراردادش را تمدید کرد

رسمی؛ ستاره پاریسن ژرمن قراردادش را تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو وراتی ستاره ایتالیایی پاریسن ژرمن قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرد و بدین ترتیب یک فصل دیگر در فرانسه بازی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بدون شک مارکو وراتی موتور محرک پاریسن ژرمن در یک دهه اخیر بوده است. او پس از درخشش در پسکارا، در سال 2012 به پاریسن ژرمن پیوست و حالا حدود 10 سال است که در پایتخت فرانسه بازی می کند. او با پی‌اس‌جی به هشت قهرمانی در لیگ فرانسه، شش قهرمانی در کوپا فرانسه و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019-20 رسیده و حالا می‌خواهد چیزهای بیشتری با مدافع عنوان قهرمانی به دست بیاورد. 

به نقل از سایت گل، پیش از شروع جام جهانی 2022، شایعات زیادی در خصوص آینده مارکو وراتی به گوش می‌رسید، اما روز گذشته فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات، خبر خوبی به هواداران پاریسی داد و بدین ترتیب وراتی و مدیربرنامه هایش با عقد قراردادی تا سال 2024 به توافق رسیده اند و به زودی این قرارداد امضا خواهد شد. این خبر خوبی برای کریستوف گالتیه سرمربی این تیم است. وراتی در 10 سال گذشته به ندرت از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شده و همیشه جزو مهره های تاثیر گذار به شمار می رفته است.

4416