وقتی غنایی‌ها باز هم مقابل اروگوئه پنالتی خراب کردند(عکس)

وقتی غنایی‌ها باز هم مقابل اروگوئه پنالتی خراب کردند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی غنا و تیم ملی اروگوئه در بازی سوم خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی اروگوئه با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برد اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ملی کره جنوبی، در رده سوم ایستاد و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی تیم ملی غنا در دقیقه 21 این فرصت را داشت که از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما آندره آیوو ضربه خوبی به توپ نزد و سرجیو روشت دروازه بان تیم ملی اروگوئه موفق شد ضربه پنالتی او را مهار کند.

این دومین بار در ادوار جام جهانی است که تیم ملی غنا مقابل تیم ملی اروگوئه پنالتی خراب کرد. بار قبلی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود جایی که اگر غنا پنالتی خود را در دقایق پایانی وقت های اضافه به گل تبدیل می کرد، غنایی ها راهی نیمه نهایی می شدند اما چنین اتفاقی رخ نداد و آساموا ژیان پنالتی را خراب کرد.

غنا تنها تیمی است که در تاریخ جام جهانی، دو پنالتی را در طول بازی مقابل یک تیم در دو جام متفاوت از دست می دهد و این اتفاق برای آن ها در جام جهانی 2010 و جام جهانی 2022 رخ داده است.

1471