عکس؛ دلداری دادن بازیکنان اسپانیا به ناواس پس از زدن 7 گل به او

عکس؛ دلداری دادن بازیکنان اسپانیا به ناواس پس از زدن 7 گل به او

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر موفق شد با نتیجه 7 بر 0 تیم ملی کاستاریکا را شکست دهد و بدین ترتیب شروع بسیار خوبی در این دوره از بازی های جام جهانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کیلور ناواس دروازه بان تیم ملی کاستاریکا بود که نتوانست مقابل حمله ها و شوت های بازیکنان تیم ملی اسپانیا مقاومت کند و دروازه اش بار ها باز شد.

کیلور ناواس در سال هایی که در رئال مادرید بازی می کرد، عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که او توانست در تیم فراموش نشدنی زیدان سه بار پیاپی بین سال های 2016 تا 2018 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

کیلور ناواس در سال هایی که در رئال مادرید حضور داشت، با برخی از بازیکنان فعلی تیم ملی اسپانیا مثل آلوارو موراتا هم‌تیمی بود که اکنون آن ها پس از بازی اسپانیا و کاستاریکا به سراغ ناواس رفتند و به او دلداری دادند.

کمتر کسی فکرش را می کرد که کاستاریکا 7 گل از تیم ملی اسپانیا دریافت کند. اگر چه که شکست کاستاریکا مقابل تیم ملی اسپانیا قابل پیش بینی بود اما چنین شکست سنگینی برای تیمی که کیلور ناواس را درون دروازه دارد کمی دور از انتظار بود.

1470