مقصد جدید هافبک سابق منچستریونایتد مشخص شد

مقصد جدید هافبک سابق منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان ماتا بازیکن جدید گالاتاسرای خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این هافبک پس از دوران حضورش در والنسیا، چلسی و منچستریونایتد تصمیم گرفت که راهی لیگ ترکیه شود. او در 285 بازی در منچستریونایتد 51 گل زده بود و توانسته بود لیگ اروپا، جام حذفی انگلیس، جام اتحادیه انگلیس و سوپرجام انگلیس را کسب کند. این بازیکن پس از اتمام قراردادش با شیاطین سرخ به بازیکن آزاد تبدیل شده بود.

البته گالاتاسرای یک خرید مهم دیگر یعنی مائورو ایکاردی را هم داشته است. بازیکن آرژانتینی امشب با خانواده اش وارد استانبول می شود و قرضی تا پایان فصل در این تیم بازی می کند. تیم ترکیه ای از سویی یوسف دمیر بازیکن فصل گذشته بارسلونا را هم خریده است. این بازیکن قرضی در فصل گذشته از راپید وین به بارسا ملحق شده بود که گالاتاسرای برای خرید این بازیکن 19 ساله مبلغ شش میلیون یورو پرداخته بود. دمیر 9 بازی رسمی در بارسلونا انجام داده بود که شش تایش در لالیگا و سه تا در چمپیونزلیگ بود که سه تا از این بازیها را به عنوان یار فیکس انجام داده بود و بقیه را به عنوان نیمکت نشین.

پنجره نقل و انتقالات لیگ ترکیه امشب به پایان می رسد و بدین ترتیب برخی بازیکنانی که نتوانسته بودند به لیگ های بزرگ اروپا بروند، توانستند راهی فوتبال ترکیه شوند.

4125