با درخشش پرین، یوونتوس با یک امتیاز از فلورانس خارج شد

با درخشش پرین، یوونتوس با یک امتیاز از فلورانس خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل فیورنتینا با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته پنجم سری آ ایتالیا، تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس از ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم آرتیمو فرانکی مقابل هم صف آرایی کردند. در 4 هفته ابتدایی یوونتوس موفق به کسب 2 پیروزی و 2 تساوی شده بود و امیدوار بود تا با پیروزی در این بازی موقتا به صدر جدول برود. در آن سمت نیز فیورنتینا با 5 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار داشت. 

در نیمه اول فیورنتینا تیم بهتری بود، اما میلیک در دقیقه 9 برای یوونتوس گلزنی کرد. بعد از این گل، توپ و میدان در اختیار ویولا بود و آن‌ها حملات زیادی روی دروازه ماتیاس پرین ترتیب دادند و در دقیقه 29، این کریستین کویام بود که گل تساوی را برای فیورنتینا به ثمر رساند. در ادامه فیورنتینا باز هم فرصت زدن گل بیشتر را داشت و حتی در دقیقه 44 یک پنالتی نیز توانستند بگیرند، اما ضربه لوکا یوویچ مهاجم سابق رئال مادرید توسط پرین دفع شد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند. 

در نیمه دوم یوونتوس کاملا تو لاک دفاعی فرو رفته بود و اصلا نتوانست حتی یک شوت نیز به سمت دروازه میزبان بزند، اما ویولا نیز کاری از پیش نبرد و این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

4416