ورود منچستریونایتد به رقابت برای هافبک 29 ساله پاریسن ژرمن

ورود منچستریونایتد به رقابت برای هافبک 29 ساله پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- شیاطین سرخ برای به‌خدمت‌گیری مارکو وراتی رقابت خود با سایر باشگاه‌ها را آغاز می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه اسپانیایی Fichajes، منچستریونایتد قرار است برای جذب مارکو وراتی، هافبک پاریسن ژرمن  وارد رقابت شود. این گزارش ادعا می کند که تیم رالف رانگنیک یکی از سه تیمی‌است که به دنبال جذب این بازیکن 29 ساله پارک‌دو‌پرنس است.

وراتی که سال 2012 از پسکارا به غول فوتبال فرانسه پیوست، در تابستان پیش‌رو دوران حضورش در پاریس به یک‌دهه خواهد رسید.

هافبک میانی با استعداد ایتالیایی، مجموعا 371 بازی برای صدرشینان فعلی لوشامپیونه انجام داده، که 11 گل و 59 پاس گل محصول حضور یک‌دهه‌ای این بازیکن ملی‌پوش بوده‌است. در طول این سال‌ها، وراتی یک مهره کلیدی در پاریسن ژرمن و همچنین در تیم ملی ایتالیا بوده‌است.

با این حال، در این فصل و به‌خصوص در ماه اخیر، نه در سطح باشگاهی و نه در سطح ملی، همه‌چیز برای این بازیکن 29 ساله خوب پیش نرفت. این موضوع کاملا قابل درک است که ملی‌پوش ایتالیایی می‌تواند در تابستان امسال به دنبال یک چالش جدید باشد.

وراتی شاهد حذف پاریسن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا بوده است، که این ناکامی دیگری برای آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود. از سوی دیگر، این بازیکن 29 ساله با شکست ناباورانه مقابل مقدونیه شمالی، همراه با تیم ملی کشورش، شانس حضور در جام جهانی 2022 را نخواهد داشت.

این هافبک باکیفیت اواخر امسال وارد سی‌سالگی می‌شود و انتظار می‌رود که به دنبال چالشی جدید باشد. گزارش‌ها حاکی بر این است، که منچستریونایتد در تلاش برای تقویت خط‌میانی میانی خود است و از وراتی به‌عنوان یکی از اهداف آن‌ها در بازار نقل‌وانتقالات یاد می‌شود.

وراتی با کیفیت و تجربه فوق‌العاده‌اش می‌تواند خریدی عالی برای شیاطین سرخ باشد. با این حال، آن‌ها برای به‌خدمت‌گیری این بازیکن برجسته خط‌میانی پاریسن ژرمن، احتمالا به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نیاز دارند.

9719