حمله تند اسطوره باشگاه چلسی به نماینده معترض به آبراموویچ

حمله تند اسطوره باشگاه چلسی به نماینده معترض به آبراموویچ

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی سابق چلسی، پس از انتشار تصویری با رومن آبراموویچ در جشن قهرمانی آبی‌ها، مورد انتقاد نماینده پارلمان قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، جان تری، مدافع سابق آبی‌ها که پس از انتشار تصویری در کنار رومن آبراموویچ توسط کریس برایانت مورد انتقاد قرار گرفته بود، نسبت به این نماینده حزب کارگر در شبکه اجتماعی واکنش نشون داد.

این عضو پارلمان از تصمیم تری برای انتشار تصویری در کنار رومن آبراموویچ انتقاد کرده‌بود و از تصمیم مالک روسی باشگاه جهت به‌فروش رساندن چلسی تمجید کرد. این نماینده حزب کارگر همان کسی‌است که پیش از این بارها آبراموویچ را مورد حمله قرار داده بود و ادعا میکرد این میلیاردر روسی قرار است ابزار دولت پوتین برای دور زدن تحریم‌ها باشد.

اکنون، اسطوره باشگاه چلسی با ارسال پیامی به صحبت‌های برایانت واکنش نشان داده‌است.


 برایانت در ابتدا چه گفت؟

برایانت در واکنش به تصویری که تری در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و آبراموویچ را «بهترین» معرفی کرد، نوشت: "این وحشتناک است."

او شش دقیقه بعد در پیام دیگری چنین می‌گفت: "من فکر می‌کنم جان تری باید هر چه زودتر این این تصویر را حذف کند. مردم اوکراین بمباران، گلوله باران و کشته می‌شوند، در حالی که شما آبراموویچ را تحسین می‌کنید."


 تری در پاسخ به برایانت چه گفته‌است؟

این پیشکسوت 41 ساله فوتبال انگلیس و باشگاه چلسی، در پاسخ به پیام یکی از طرفداران خود در توییتر که از آبراموویچ تشکر کرده و انگیزه برایانت را برای انتقاد از تری زیر سوال می‌بُرد، نوشت: "100 درصد رفیق. همان نماینده‌ای که با پول‌های مالیات‌دهندگان ثروتمند شد. همچنین، نماینده‌ای که رای داد تا ما به عراق حمله کنیم."

9719