سندروم پول بی‌قرار به بوندسليگا هم رسید!/ میلیاردر دورگه در پی سرمایه‌گذاری در یک تیم آلمانی

سندروم پول بی‌قرار به بوندسليگا هم رسید!/ میلیاردر دورگه در پی سرمایه‌گذاری در یک تیم آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - یک تاجر ثروتمند و دورگه به دنبال سرمایه گذاری در فوتبال چندین کشور اروپایی و خرید سهام چندین باشگاه بعضاً سرشناس، هم اکنون نیز سرمایه‌ گذاری در فوتبال کشور آلمان و بوندسليگا را مد نظر خود قرار داده است و قصد خرید سهام یک باشگاه معتبر و سرشناس آلمانی را در اندیشه های خود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تی آنلاین آلمان، چین لی، سرمایه‌ گذار آمریکایی - چینی قصد ورود به فوتبال ژرمن ها را دارد. لی که در حال حاضر در اسبیرگ دانمارک، نانسی فرانسه، اوستنده بلژیک، تون سوئیس و بارنزلی انگلستان نیز سرمایه‌ گذاری کرده است، شدیداً به فوتبال آلمان علاقه دارد. طبق این گزارش، این میلیاردر دورگه در خصوص فوتبال کشور آلمان می‌ گوید: "شرایط بوندسلیگا را به دقت زیر نظر گرفته‌ ام چون که به سرمایه‌ گذاری در فوتبال آلمان شدیداً علاقمند هستم. چندین باشگاه را زیر نظر دارم و منتظر فرصت مناسب برای ورود هستم."

چین لی در خصوص قانون ۵۰+۱ و سخت‌ تر شدن شرایط سرمایه‌ گذاری، چنین می‌ گوید: "قوانین وجود دارند و برای من هم صدق می‌ کنند. فقط باید شریک مناسب پیدا کنم و اهداف بلندمدت خود را ادامه دهم. اگر بتوانیم به فلسفه‌ی مشترکی از نظر ورزشی و مالی برسیم، من راضی خواهم بود و کار را آغاز خواهم کرد."

9404