آینده مبهم مینامینو پس از تنها 18 ماه حضور در آنفیلد

آینده مبهم مینامینو پس از تنها 18 ماه حضور در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - تاکومی مینامینو، ملی پوش ژاپنی در ژانویه 2020 از تیم فوتبال سالزبورگ اتریش به جمع سرخ پوشان لیورپول پیوست اما فقط 12 مسابقه برای این تیم انجام داده است و ممکن است از جمه این تیم انگلیسی خارج شود. اما چه اتفاقی برای خرید ژاپنی لیورپول افتاد که کارش به این جا کشیده شده است؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از گل، مینامینو بخشی از پروژه تیم لیورپول است که برای یک دوره جدید آماده می شود. مینامینو در زمانی نه چندان دور در تیم سالزبورگ دوران شاد و موفقیت آمیزی را پشت سر می گذاشت، اما اگر او می خواهد در مورد زمان حضور خود در تیم لیورپول نیز دوره موفقی را سپری کند، باید هر چه سربع تر در روند کار و نمایش خود در میدان مسابقه تغییراتی ایجاد کند.

ممکن است اتفاقاتی در فوتبال روز دنیا رخ دهد که که ناعادلانه به نظر برسد، اما واقعیت زندگی همین است. مینامینو که نیم فصل دوم سال گذشته را به صورت قرضی در تیم ساوتهمپتون سپری کرده است، می داند که متقاعد کردن یورگن کلوپ برای بازگرداندن وی به جمع قرمزپوشان بندر لیورپول کار بسیار دشواری است. وقتی که در ماه فوریه انتقال قرضی بازیکن ژاپنی به ساوتهمپتون در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته تأیید شد، عده زیادی از جمله خود وی از این انتقال خوشحال به نظر نمی رسیدند؛ زیرا فرم لیورپول در آن بازه زمانی به طرز چشمگیری افت کرده بود و این تیم با بحران مصدومیت های عجیب بازیکنانش هم مواجه بود. در چنین شرایطی، اجازه خروج به یک بازیکن تیم حتی به صورت موقت و قرضی، اتفاقی بود که تعجب بسیاری از اهالی فوتبال در انگلستان را برانگیخت.

9404