حسینی: بردن پرسپولیس عادی شده است/برای کسب سهمیه می‌جنگیم

حسینی: بردن پرسپولیس عادی شده است/برای کسب سهمیه می‌جنگیم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: ما فاصله کمی با تیم چهارم جدول داریم و برای کسب سهمیه می‌جنگیم.

به گزارش فوتبالی، احسان حسینی بعد از برتری پدیده مقابل سایپا، اظهارداشت: توانستم امروز گل بزنم که با برد تیم ما همراه شد. اولین گل بود که با زحمات همه بازیکنان به ثمر رسید. اوایل بازی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که خدا را شکر می‌کنم 2 تا از موقعیت‌ها به گل منجر شد. ما برای کسب سهمیه می‌جنگیم اما خیلی‌ها گفتند شرایط تیم به گونه‌ای است که کسب سهمیه سخت است اما می‌بینید با تیم چهارم جدول 2 امتیاز فاصله داریم و می‌توانیم برای کسب سهمیه بجنگیم.

بازیکن پدیده درباره ایمکه همزمان با بازی شما، پرسپولیس هم بازی داشت و گل‌گهر را برد، نظرت در این باره چیست، گفت: دوست ندارم کری بخوانم اما بردن پرسپولیس عادی شده است. پرسپولیس تیم باکیفیتی است و فکر می‌کنم شانس اول قهرمانی باشد.

وی درباره اینکه یک نیمه اول خوب و نیمه دوم معمولی داشتید، نیمه دوم چه اتفاقی افتاد؟، خاطرنشان کرد: بازی‌ها بسیار نزدیک است. 4-5 روز پیش بازی داشتیم و 70 دقیقه 10 نفره بودیم. بازی پرفشاری بود و بدن بازیکنان خالی کرده بود. طبیعی بود، 2 گل زده بودیم و نیاز مبرم به برد داشتیم. تیمی که گل می‌زند برای حفظ نتیجه کمی عقب می‌نشیند.

1470