انتخاب پرحاشیه پیکه برای سرمربیگری تیم تحت مالکیتش

انتخاب پرحاشیه پیکه برای سرمربیگری تیم تحت مالکیتش

پایگاه خبری فوتبالی – پیکه، مدافع مصدوم تیم بارسلونا برای تیمی که مالکیتش را بر عهده دارد یک سرمربی جدید انتخاب کرده. ادر سارابیا، دستیار کیکه ستین در بارسلونای فصل گذشته.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه مالک یک تیم در سگوندا دیویژن B (سطح سوم فوتبال اسپانیا) به نام اف سی آندورا است. این باشگاه سال ۱۹۴۲ تاسیس شده اما سال ۲۰۱۸ توسط پیکه خریداری شده است.

پیکه در این سال‌ها حواشی خاصی اطراف این تیم احساس نکرده اما حالا خبر رسیده او ادر سارابیا، دستیار کیکه ستین در تیم بارسلونا را به عنوان سرمربی جدید تیمش انتخاب کرده. سارابیا فصل گذشته دستیار ستین بود و به پیکه دستور می‌داد اما حالا شرایط بر عکس شده و پیکه است که به او دستمزد می‌دهد. او البته روابط خوبی هم با مسی نداشت و فیلمی که از او در رابطه با فحاشی به مسی روی نیمکت بارسلونا منتشر شد حواشی زیادی برای بارسلونا ایجاد شد. در هر صورت احتمالا پیکه از سارابیا بابت دانش فنی‌اش در دوران حضور در بارسلونا راضی است.

سارابیا مدت‌ها است که شغلی نداشته اما حالا جانشین ناچو کاسترو در تیم آندورا خواهد شد. قرارداد او ۲ فصل و نیم اعتبار خواهد داشت. وضعیت فعلی تیم آندورا بد نیست و در رده دوم لیگ، پس از ناستیک صدرنشین قرار دارد.

1101