قاسم‌پور: همیشه به صنعت نفت تعصب داشتم/ سایپا تیمی سازنده است

قاسم‌پور: همیشه به صنعت نفت تعصب داشتم/ سایپا تیمی سازنده است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچگاه طرفدار استقلال و پرسپولیس نبودم و تعصب خاصی به شهرم و نفت آبادان داشته و دارم.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم قاسم پور در حاشیه تجلیل از خود قبل از دیدار تیم‌های سایپا و صنعت نفت اظهار داشت: افرادی که به پایان فوتبال خود می‌رسند، از نظر روحی نیاز به توجه دارند. امیدوارم زمانی که در حیات هستند، بتوانیم از آنها قدردانی کنیم؛ نه اینکه پس از مرگ‌شان به یاد آنها باشیم.

وی درباره بهترین خاطره‌اش از دوران فوتبال توضیح داد: همه مراحل زندگی یک فوتبالیست یک خاطره است اما فکر می‌کنم صعود به جام جهانی 1978 به دلیل اینکه اولین بار بود به این مسابقات می‌رفتیم، خیلی شیرین است.

پیشکسوت تیم صنعت نفت درباره ارزیابی‌اش از شرایط فعلی این تیمی عنوان کرد: در دوران جوانی ام که خیلی‌ها به استقلال و پرسپولیس علاقه داشتند، از این دو باشگاه سراغ من هم زیاد آمدند اما شاهینی بودم. پس از حضور در شاهین آبادان، به شعبه این تیم در تهران آمدم. در ادامه به تیم شهباز تبدیل شد.

قاسمپور تصریح کرد: هیچگاه طرفدار استقلال و پرسپولیس نبودم و تعصب خاصی به شهرم و تیم نفت آبادان داشته و اکنون هم دارم. امیدوارم امروز هم تیمی که استحقاقش را دارد به پیروزی برسد. تفاوتی نمی‌کند سایپا باشد یا صنعت نفت. مسؤولان سایپا لطف داشته و امروز از من قدردانی کردند. خیلی وقت است به دلایل مختلف به ورزشگاه نمی‌آیم اما به خاطر دوستی با ابراهیم صادقی و محبت مسؤولان سایپا تشخیص دادم به ورزشگاه بیایم و این مسابقه را از نزدیک تماشا کنم.

وی تصریح کرد: زمانی که در تیم پاس بودم خاطرات زیادی از ورزشگاه دستگردی داشتم. البته در آن زمان تمریناتمان در این ورزشگاه برگزار می‌شد و از امکانات این مجموعه استفاده می‌کردیم. واقعا حیف شد تیم پاس را به نابودی رساندند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره تقابل تیم‌های سایپا و صنعت نفت عنوان کرد: هر چند سایپا در ابتدای فصل گذشته نتایج خوبی نمی‌گرفت و خوب هم بازی نمی‌کرد اما مسئولانش به ابراهیم صادقی به عنوان یک مربی جوان اعتماد کردند که استفاده از مربی و بازیکنان جوان تبعات دارد. صادقی سرمایه اصلی باشگاه سایپاست و کل دوران ورزشی‌اش را در این باشگاه گذرانده است. اطمینان دارم در آینده موفق‌تر می‌شود.

قاسم‌پور درباره این که آیا در تیم فعلی سایپا بازیکنانی مثل مسعود شجاعی را می‌بیند توضیح داد: متأسفانه به دلیل کم پخش مستقیم شدن دیدارهای سایپا نمی‌توانم به بازیکن خاصی اشاره کنم، اما قطعا در این تیم بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند در آینده به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند. این باشگاه همیشه نفرات جوانی را تربیت می‌کند اما تیم‌های دیگر از آنها استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سایپا هم مثل تیم‌های برق و هما سازنده بوده اما تیم‌های سرمایه دار با هزینه‌های خیلی زیاد این بازیکنان را از دست می‌دهند. امیدوارم سایپا امسال هم بتواند از نفرات جوان خود بهتر استفاده کنند.

6641