تصویری بامزه از پسر کوچک راموس؛ ماکسیموی چشم آبی!

تصویری بامزه از پسر کوچک راموس؛ ماکسیموی چشم آبی!

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، و همسرش پیلار روبیو همیشه سوژه خوبی برای نشریاتی بوده‌اند که به دنبال حواشی سلبریتی‌ها هستند. راموس سه ماه پیش صاحب فرزند چهارم خود شده بود. به تازگی همسر سرجیو راموس این تصویر جالب را از پسرشان منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، نام این پسر "ماکسیمو آدریانو" است. راموس در مورد شایعاتی که در مورد دلیل نامگذاری فرزند چهارمش مطرح شده بود، گفته بود:" نمی توانم بگویم که دقیقا به چه دلیل این اسم را انتخاب کردیم اما اسم بسیار زیبایی است. دوست داشتیم که فرزندمان دو اسم داشته باشد و به همین خاطر یک اسم ترکیبی را انتخاب کردیم."

کاپیتان رئال مادرید و همسرش پیلار سال هاست که با همدیگر در ارتباط هستند و رسما در تابستان 2019 با هم ازدواج کردند و مراسم بسیار باشکوهی را در ویلای خود برگزار کردند که شخصیت های مشهور دنیای سینما، موسیقی، فوتبال و ... در این مراسم لاکچری شرکت کردند. به هر صورت به نظر می رسد که راموس و پیلار زوج خوشبختی هستند و از زندگی در کنار هم راضی هستند. خانواده آن‌ها در حال حاضر شش نفره است. فرزند اول سرجیو راموس در حال حاضر 6 ساله است و میان هر کدام از فرزندان کاپیتان رئال مادرید 2 سال اختلاف سنی وجود دارد.

1470