پیام محبت آمیز راموس برای همسرش در اینستاگرام

پیام محبت آمیز راموس برای همسرش در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، رابطه خوبی با همسرش دارد. راموس بیش از 1 سال پیش با همسرش ازدواج کرد و 4 فرزند از او دارد. پیلار روبیو، که در حال حاضر 42 ساله است، یک مجری اسپانیایی است که به نظر می‌رسد از زندگی در کنار سرجیو راموس رضایت دارد.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس که در 15 ژوئن 2019 با پیلار روبیو ازدواج کرد در حال حاضر 4 فرزند دارد. راموس در بازی دوستانه اسپانیا مقابل پرتغال رکورد شکنی کرد و به رکورد دار دقایق در تاریخ لاروخا تبدیل شد. کاپیتان فعلی تیم ملی اسپانیا که با 174 بازی رکورد دار است و بالاتر از کاسیاس با 167 و ژاوی هرناندز با 133 بازی قرار دارد، توانست از نظر دقایق نیز رکوردشکنی کند. او در رئال مادرید هم اوضاع خوبی را سپری می‌کند و در این فصل به دنبال تکرار قهرمانی در لالیگاست.

سرجیو راموس با انتشار عکسی از خود در کنار فرزند کوچک و همسرش پیلار روبیو، نوشت:" این فقط یک تبریک به مقدس نیست ، بلکه تبریک گفتن به زندگی و تشکر از عشق است. ممنون از تو پیلار روبیو که با من بودی و در کنار خانواده بودی. دیوانه وار دوستت دارم. روز مقدس مبارک ، عشق من! دوستت دارم."

1470