دلیل انتخاب نام «ماکسیمو آدریانو» برای فرزند چهارم راموس چه بود؟

دلیل انتخاب نام «ماکسیمو آدریانو» برای فرزند چهارم راموس چه بود؟

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید و همسرش پیلار روبیو همیشه سوژه خوبی برای نشریاتی بوده اند که به دنبال حواشی سلبریتی ها هستند. راموس به تازگی صاحب فرزند چهارم خود شده است آن هم در حالی که دیگر هم تیمی هایش کارواخال، واران و ایسکو منتظر تولد فرزندانشان هستند. اما سرجیو و همسرش پیلار نام متفاوتی را برای  فرزندشان انتخاب کردند : ماکسیمو آدریانو که به نوعی برای خیلی از هواداران آنها متفاوت بود چرا که انتظار انتخاب چنین نامی را نداشتند.

به گزارش فوتبالی، اما چرا راموس و پیلار به ماکسیمو آدریانو رسیدند؟ به نظر می رسد که بخش اول این اسم از شخصیت اصلی فیلم معروف "گلادیاتور" به کارگردانی ریدلی اسکات انتخاب شده است. راموس علاقه بی نظیری به فیلم گلادیاتور دارد. شخصیت اصلی فیلم با بازی راسل کرو شخصیتی به نام "ماکسیموس" است که در دوبله اسپانیایی فیلم "ماکسیمو" نام گرفته است.  این شخصیت با نام کامل "Maximus Decimus Meridius " اصالتی اسپانیایی دارد و به نوعی کاپیتان رئال مادرید می خواسته به این کاراکتر ادای احترام کند.

بخش دوم اسم فرزند چهارم راموس اما برگرفته از آدریانو است، امپراطور روم در سالهای 117 تا 138 بعد از میلاد مسیح که اصالتی اسپانیایی داشت و در شهر  ایتالیکای قدیم متولد شده بود. شهری که در حال حاضر سانتی پونس نام دارد و فقط پنج کیلومتر تا زادگاه راموس فاصله دارد. آدریانو یکی از عوامل قدرت امپراطوری روم بود و به نظر می رسد که کاپیتان رئال علاقه زیادی به وی دارد.

راموس در مورد شایعاتی که در مورد دلیل نامگذاری فرزند چهارمش مطرح شده بود، گفت:" نمی توانم بگویم که دقیقا به چه دلیل این اسم را انتخاب کردیم اما اسم بسیار زیبایی است. دوست داشتیم که فرزندمان دو اسم داشته باشد و به همین خاطر یک اسم ترکیبی را انتخاب کردیم.

4125