مرتنز: ساری زندگی من را تغییر داد/ گتوزو مربی کاملی است

مرتنز: ساری زندگی من را تغییر داد/ گتوزو مربی کاملی است

خبرگزاری فوتبالی – مرتنز با تمجید از ساری، گتوزو را در حال حاضر مربی کاملی برای ناپولی می‌داند.

به گزارش، دریس مرتنز، مهاجم بلژیکی تیم ناپولی در گفت و گو با سایت یوفا گفته: مردم فوتبال را به عنوان هوا تنفس می‌کنند. فوتبال فقط برای افراد جوان تا سن ۴۰ سالگی نیست و نوه‌ها و مادربزرگ‌ها هم آن را دنبال می‌کنند. چیزی که درباره ایتالیا این مسئله را خاص می‌کند این است که مردم صبح از خواب بیدار می‌شوند، به کافه‌ها می‌روند و تنها درباره فوتبال صحبت می‌کنند. مردم به من چیرو می‌گویند و این اسم یک نام متداول در ناپل است. فکر می‌کنم چون شبیه آن‌ها زندگی می‌کنم، زیاد به شهر می‌روم، غذاها را دوست دارم و دریا را هم دوست دارم به من این لقب را داده‌اند.

مرتنز در ادامه گفته: در فصل اول حضورم در کنار ساری تنها ۶ بازی در ترکیب اصلی حضور داشتمو همیشه ناراحت بودم. او به من می‌گفت برای تیم اهمیت دارم و نباید نگران باشم تا فرصتم را به دست بیاورم. روزی  او من را به عنوان مهاجم در ترکیب قرار داد و آن روز زندگی من را عوض کرد. به من گفت که بهترین عملکرد را خواهم داشت. حالا من بهترین گلزن تاریخ باشگاه هستم و این مسئله فوق‌العاده است.

مرتنز در ادامه گفته: به نظرم گتوزو مربی کاملی برای ناپولی در این لحظه است زیرا فرصت زیادی به بازیکنان جوان می‌دهد و تصور می‌کنم او می‌تواند در آینده به یک مربی موفق تبدیل شود. او افتخارات زیادی به عنوان بازیکن کسب کرده و می‌داند برنده شدن چه معنایی دارد. این مسئله را زیر نظر آنچلوتی هم حس می‌کردیم زیرا او هم زیاد برنده شده و می‌خواست این مفهوم را در ذهن بازیکنان جای دهد. بازی مقابل بارسا؟ آسان نخواهد بود اما اعتماد به نفس خوبی داریم. کلید مسئله این است که باید گل بزنیم و اگر گل نزنیم حذف می‌شویم.

1101