هنرنمایی جدید راموس؛ پیانو زدن برای خانواده

هنرنمایی جدید راموس؛ پیانو زدن برای خانواده

پایگاه خبری فوتبالی - دوران قرنطینه و خانه نشینی باعث شده است تا استعدادهای نهفته خیلی از افراد شکوفا شود. برخی تصمیم گرفتند که در این مدت زبان جدیدی یاد بگیرند، برخی کتاب می خوانند و البته برخی هم تصمیم گرفتند که به سراغ آموزش آلات موسیقی بروند. سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید جزء دسته آخر است که در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی از پیانو زدن برای خانواده اش منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان رئال مادرید آهنگ معروف Someone You Loved اثری از لوییز کالپالدی را می نوازد و تصاوری از لحظه نواختنش را برای خانواده اش منتشر کرده است. پیلار روبیو، همسر کاپیتان رئال مادرید از کنسرت خصوصی راموس برای بچه هایش جونیور، مارکو و آلخاندرو عکس گرفته است.  راموس در توصیف کارش هم با لحنی توام با شوخی نوشته است:" با توجه به این که خانواده در حال تماشای من بودند، فشار زیادی را حس می کردم. عشق بی قید و شرط و یک عذرخواهی بی نهایت. هر روز بیشتر به ساکاموتو و ییروما (دو نوازنده مشهور اهل ژاپن و کره جنوبی) شبیه تر می شوم."

این روزها راموس و همسرش منتظر تولد عضو جدید خانواده هستند که فعلا جنسیتش توسط خانواده اعلام نشده است. فرزند چهارم راموس و پیلار در ماه های آینده پا به دنیا می گذارد.