علاقه چلسی به جذب ستاره ناپولی؛ لمپارد هر روز با مرتنز تماس می‌گیرد!

علاقه چلسی به جذب ستاره ناپولی؛ لمپارد هر روز با مرتنز تماس می‌گیرد!

پایگاه خبری فوتبالی – یک ایجنت اعلام کرده لمپارد هر روز با مرتنز در ارتباط است تا او را به چلسی بیاورد.
به گزارش فوتبالی، اگر کرونا اتفاق نیفتاده بود چلسی می‌توانست پس از گذراندن محرومیت خود برای اولین خرید کند و به جذب بازیکنان مورد نظرش بپردازد. این تیم لندن گزینه‌های زیادی را زیر نظر دارد که دریس مرتنز، مهاجم تیم ناپولی یکی از آن‌هاست.
مرتنز تنها چند ماه به پایان قراردادش مانده و در صورتی که این قرارداد را تمدید نکند به صورت رایگان از جمع ناپلی‌ها جدا می‌شود. به همین دلیل باشگاه ناپولی پیشنهادهای رسیده درباره او را بررسی خواهد کرد.
یکی واسطه نقل و انتقالاتی به نام وینچنزو مربیتو در این رابطه به یک شبکه رادیویی ناپل گته: مرتنز خودش گفته می‌خواهد در ناپولی بماند اما مدیر برنامه‌هایش در حال معرفی‌اش به باشگاه‌های مختلف است پس این به این معناست که چیزی بین او و باشگاه ایتالیایی تغییر کرده است. من این مسئله را می‌دانم زیرا در حال کار بر پروژه ژیرو هستم که می‌خواهد در ژانویه چلسی را ترک کند و این مسئله می‌تواند به معنای امضای قرارداد چلسی با مرتنز باشد. چلسی قرارداد ژیرو را به عنوان احتیاط تمدید کرده اما به جذب مرتنز علاقه زیادی دارد. این علاقه در حدی است که لمپارد تقریبا هر روز با او تماس می‌گیرد. می‌توانم مشاهده کنم که مرتنز به چلسی خواهد رفت.

1101