خبر رسمی: مندی به رئال مادرید پیوست

خبر رسمی: مندی به رئال مادرید پیوست

سایت رسمی فوتبالی- فرلاند مندی به باشگاه رئال مادرید پیوست. سران باشگاه مادریدی با مدیران باشگاه لیون به توافق رسیدند تا این بازیکن فرانسوی را به سانتیاگو برنابئو منتقل کنند.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه رسمی منتشره دراین باره می خوانیم:« رئال مادرید و المپیک لیون برسر انتقال فرلاند مندی به توافق رسیدند. این بازیکن قراردادی شش ساله را با رئال به امضا خواهد رساند که تا 30 ژوئن 2025 معتبر خواهد بود. مراسم معارفه مندی در سانتیاگو برنابئو، چهارشنبه هفته آینده ساعت 13 برگزار خواهد شد و بعد از آن او برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید گام به زمین چمن سانتیاگو برنابئو خواهد گذاشت و سپس در سالن کنفرانس خبری با رسانه ها گفتگو خواهد کرد.»

رئالی ها برای جذب این بازیکن 48 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو متغیر پرداخت خواهند کرد و این مدافع فرانسوی قراردادی تا سال 2025 را به امضا خواهد رساند.

خرید بازیکنی برای این پست یکی از درخواستهای زیدان بوده؛ جوانی مندی نقش پررنگی در جذب او برای تیم مادریدی داشت و زیدان شخصا چند باری با او صحبت کرد تا او را برای انتقال به رئال متقاعد کند. مندی پیشنهادات متعددی از بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن داشت؛ او بین 7 تا 12 سالگی برای پاری سن ژرمن بازی می کرد و درانتخاب تیم آتی اش تردیدهای زیادی داشت. رویای او حضور در رقابتهای یورو2020 است و صحبتهای زیدان مبنی براینکه درطول فصل به او بازی خواهد داد، باعث شد تا او به پیشنهاد رئال پاسخ مثبت بدهد.

روند مذاکرات میان مدیران دو باشگاه رئال مادرید و لیون روز سه شنبه متوقف شد و درآن زمان باشگاه فرانسوی با انتشار بیانیه ای انجام هرگونه مذاکره برسر مندی را تکذیب کرد. متن بیانیه بدین ترتیب بود:« المپیک لیون هرگونه توافق با رئال مادرید برسر انتقال فرلاند مندی، مدافع ملی پوش تیممان به رئال را تکذیب می کند. » این بیانیه در شرایطی منتشر شد که چند ساعت قبل از آن روزنامه اکیپ درگزارشی به این نکته اشاره کرده بود که مندی تستهای پزشکی اش را در باشگاه مادریدی سپری کرده است.

حالا زیدان یک مدافع جدید در رختکن تیمش دارد و با اضافه شدن مندی به لیست خریدهای تابستانی رئال، زیزو با آسودگی بیشتری به برنامه ریزی های آتی می پردازد.

 

6363