یونایتد و اعلام قیمت مدنظرش برای فروش پوگبا به رئال مادرید

یونایتد و اعلام قیمت مدنظرش برای فروش پوگبا به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه رئال مادرید اخیرا دو بازیکن جدید را به رختکن تیمشان اضافه کرده اند؛ آنها در ابتدا لوکا یوویچ را به خدمت گرفتند و ادن هازارد نیز با کهکشانی ها قرارداد بسته است.

به گزارش فوتبالی، حالا هدف بعدی کهکشانی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی پل پوگباست؛ بازیکن موردعلاقه و مد نظر زین الدین زیدان.

طبق گزارش منتشره در روزنامه میرر، حالا سران یونایتد قیمت پیشنهادی شان برای فروش این بازیکن فرانسوی را اعلام کرده اند؛ سران یونایتد تمایلی به از دست دادن پوگبا ندارند و اگر هم حاضر به فروش او شوند، قطعا به قیمت ارزانی جواهر فرانسوی شان را از دست نخواهند داد؛به همین خاطر حالا قیمت مشخصی را برای فروش پوگبا اعلام کرده اند.

بنا بر این گزارش، شیاطین سرخ به مدیران رئال مادرید اعلام کرده اند که قیمت پوگبا 170 میلیون یورو است که این رقم بالایی است و بعید است که رئالی ها حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای جذب پوگبا باشند.


شنیده می شود که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی حاضر است که تا 150 میلیون یورو برای خرید پوگبا بپردازد ولی مدیران یونایتد حتی یک یورو هم از قیمت مدنظرشان کوتاه نخواهند آمد.

پوگبا یکی از مهره های ارزشمند یونایتد است که آنها درسال 2016 با پرداخت 100 میلیون یورو این ستاره فرانسوی را مال خود کردند. از سوی دیگر باید این را درنظر داشت که پوگبا تا سال 2021 با یونایتد قرارداد دارد واز همین رو مدیران یونایتد عجله ای برای فروش این بازیکن جوان ندارند و می خواهند دست کم یک فصل دیگر او را دراختیار داشته باشند و سپس به فروشش فکر کنند.

این روزنامه انگلیسی درگزارش خود به این نکته اشاره کرده که روند مذاکرات برای انتقال احتمالی پوگبا به رئال مادرید کند و به آرامی پیش می رود؛ مدیران رئال اخیرا 100 میلیون یورو (که ممکن است با درنظر داشتن پاداشها به 140 میلیون یورو نیز برسد)، ادن هازارد را به خدمت گرفتند و 60 میلیون یورو هم برای خرید یوویچ هزینه کردند و به همین خاطر پرداخت مبلغ مدنظر یونایتد برایشان سخت خواهد بود.

6363