آندورا 0- 4 فرانسه؛ بازگشت دوباره خروسها

آندورا 0- 4 فرانسه؛ بازگشت دوباره خروسها

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی فرانسه که در دیدار قبلی اش در مرحله مقدماتی یورو 2020 در گروه H،  برابر ترکیه شکست غیرمنتظره ای متحمل شده بود، امشب مقابل آندورا کار سختی نداشت و توانست در دیداری خارج از خانه با نتیجه 4-0 به برتری برسد.

بعد از اینکه شاگردان دیدیه دشان چند موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست دادند، سرانجام کیلیان امباپه در دقیقه 11 کار را تمام کرد. او که با پاس گریزمان، در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، بعد از یک پیشروی خوب، با یک ضربه چیپ، دروازه بان حریف را مغلوب کرد.

حملات فرانسه ادامه پیدا کرد و در دقیقه 30، این تیم به گل دوم رسید. روی دفع ناقص مدافع آندورا بود که فلورین توون، بن یدر را صاحب موقعیت کرد و ضربه والی او، گل دوم خروس ها را رقم زد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین دو گل به پایان خواهد رسید، فرانسوی ها در آخرین ثانیه از وقت های تلف شده نیمه اول، به گل سوم رسیدند. روی ارسال امباپه از سمت راست محوطه جریمه آندورا بود که توون با یک ضربه قیچی دیدنی، حساب کار را 3-0 کرد.

در نیمه دوم هم فرانسوی ها تیم برتر میدان بودند و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف داشتند اما تنها یک بار در دقیقه 60 توسط کورت زوما به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که زوما توانست در دو ضرب، دروازه حریف را باز کند و در نهایت فرانسه با همین نتیجه 4-0 به پیروزی رسید.

اما ترکیه که چند روز قبل با شکست دادن فرانسه، شگفتی ساز شده بود، امشب در خانه ایسلند شکست خورد. راگنار سیگوردسون در دقایق 21 و 32، دو بار برای ایسلند گلزنی کرد و تک گل توکوز در دقیقه 40، نتوانست مانع از شکست شاگردان شنول گونش شود.